ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Hari ini aku dapat tahu sesuatu..

serius.. aku terkejut. .. Biarla aku simpan hal ini.

next, aku selama 2 minggu ni tak henti layan internet, bukan apa, aku kena alert tentang

1 - urusan konvo

dan mmg banyak perkara pun pasal konvo aku kena alert.. isi borang ini la, isi pengesahan ini la, bayar ini la, itu la, jawab soalan la... dengan laman web yang berbeza2. Hah. kalau aku tak alert tak ke aku tertinggal semua benda tu

2 - Borang Posting

Sah2 la aku buka internet sb aku bimbang borang posting keluar. Jadi aku kena sentiasa bersiap sedia. Yela takut nnti terlambat ke apa2 ke, kena buat apa ke..

3 - Hilang kan boring

biasala kan, aku duk umah 24 jam.. err tak. mmg setiap hari terkurung lam umah. Tahap boring tu, jangan tanya la. kang aku cepuk kang. ..haish..
sama ada aku blogwalking, fb, chatting or main game


Padahnya hari ini -- dapat bil api. jeng2..

RM93.25 sen..

aku confirm.. mesti ayah marah punya.

sb Bil api jadi tinggi ialah

1. Aku pasang laptop diibaratkan 24 jam la. Layan fb, game, chat, blog, movie and etc
2. Kakak aku pun pasang laptop setiap kali dia balik keja.. layan movie
3. Adik aku punya laptop, sekolah bagi untuk student f5 -hari2 asyik main game dalam bilik lepas balik sekolah
4. adik perempuan aku ada e-book darjah 5 hari2 asyik main lukis2 dalam e-book nya. hah..juga main game.
5. Adik aku yang lain, ayah, mak aku hari2 mengadap tv. oh ok, ayah aku kurang tgk tb.

itu la puncanya, belum lagi dengan peralatan elektrik yang lain.

so, mcmna...

BAYAR JE LA.. hehe..

0 comments: