ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Aku pelik sbnrnya dgn blog ni, knpa waktu dan harinya mesti terlewat sehari dari masa aku tulis tulis tu.rupanya,,citt,, setting nya lain la..aku guna jam negara apa dah..bukan jam Kuala Lumpur.

ok, kembali pd citer. zero me..

2 minggu cuti skolah ni, ramai dah kwn2 kawin dan bertunang. congrat semuanya. ok, straight 2 da point, aku terpikir adakah aku tidak akan alami semua tu?? ye la.. aku tak rapat pun dgn llki. sama ada di sekolah zmn bljar, di universiti mahupun masa aku kemana-mana samaada ros, praktikum atau di tmpt kerja sementara yang pernah aku pergi. serius, mmg aku tk rapat dgn lelaki.. mcman lelaki nk kenal aku. ye tak??.. haha..

itu la aku..zero me..

xde pape pun pasal aku yang menarik hati gol lelaki ni utk mendekati rapat dgn aku. apatah lagi nak lebih2 dari itu. jenis aku pulak, mmg aku tak reti nak bergaul dgn lelaki..lain la adik beradik aku. dengan sepupu lelaki sendiri pun aku tak rapat dan tak kenl. hah..ko leh bayangkan.. TAK KENAL. maksudnya disini, sah2 mereka pun tak kenal aku...

lagipun aku xde pape kelebihan.. ZERO.

tk pndai masak, tak pndai nk bergaya, tk pndai nk ambik hati, tk pandai dan tk pandai.. asyik menyusahkan orang.. tka caya tanya la keluarga aku.. aku la yang paling banyak menyusahkan mereka.

kalau blh aku taknk pikir, aku nak kerja..tumpu perhatian pada masa depan aku..

so kita FUCK..

oopss.. jangan terkejut dgn perkataan aku. student aku la nih yang nakal2 bagi aku perkataan ni
means dia Fokus Untuk Capai Kejayaan.. so aku akan fokus untuk itu. biar aku berjaya dapat kerja dan berjaya menjadi guru terbaik dan berkesan

ok, pesanan, jgn guna singkatan itu utk perkara positif.. sb bila disingkatkan mencarut la bunyinya. kalau hari2 sebut fuck, tk ke org dah salah faham. ish ank2 muda zmn skrg.

yang aku tahu bekas student aku ni guna singkatan FUCK bukan utk Fokus Untuk Capai Kejayaan tetapi Fokus Untuk Cari Kekasih. buktinya, blog2 bekas student aku ni, diorang asyik duk citer pasal awek or pakwe. nasibla budak kelas depan. adehh..maju dunia skrg. aku zmn sek. tk teringin pn nk cerita pasal pkwe2 ni.

nk tgk blog diorang.. ni link

blog - bekas studnt aku yang llki dlm gambar tu. tajuknya LOVE U ONLY

yang lain byk ag. tapi malas nak letak. satu cukupla

so, bagi aku, aku tak nak pikir semua tu, aku akan cuba buat2 tak tahu tentang hal diri aku berkaitan di atas tu. K.A.H.W.I.N. walaupun aku sentiasa memikirkannya.. tak tahu dan tak nak ambik tahu


tapi boleh kah agak2 ??

0 comments: