apa yang confirm ni...cop2. jgn buat andaian apa2 okeh.
hari ni aku buka lagi fb, aku dapat tahu, result praktikum yang sebetulnya mmg dah kuar. rata2 semua gembira.. aku? gembira tak.? bukan tak gembirta, tapi, sebab result praktikum aku, aku tak berapa nak gembira. mcm jahanam aku rasa. loss..semua confident aku nak jadi cikgu dah berada pada tahap 0.001. Ko tahu apa maksudnya tu? pikir sendiri. tapi of course la aku gembira la sbb aku lulus dan berjaya untuk konvo. tak de la aku repeat paper. ermm.. terima kasih untuk 'kegembiraan itu' . walaupun aku ckp aku dah redha. perasaan tak puas hati pada dr still lagi ada. maaf aku tak leh nak tolak dan buang rasa tu. ok. makin aku tgk . makin aku rasa sakit hati. lebih2 bila aku tgk pngk..arhh
bertapa 'bengkak' nya aku rasa, bengang nya aku, membara nya, panas nya hati aku ni.. hanya aku yang rasa. tapi aku memang seorang yang baran.

bertapa 'bengkak' nya aku rasa, bengang nya aku, membara nya, panas nya hati aku ni.. hanya aku yang rasa. tapi aku memang seorang yang baran.

0 comments:
Post a Comment