Dah seminggu aku stay tak tido malam utk wat asigmnet,tapi asignment aku tak juga siap2.dugaan bagi aku.. aku tak tahu..aku semakin kerap sakit kepala.sakit kepala aku ni seolah bukan sakit yang kebiasaan aku dapat. sakitnya tak hilang dari hari ke hari dan menekan2 kepalaku sangat2. mungkin aku terlalu banyk fikirkn work,masalh dan hal2 lain.sampai makan minum aku sendiri tak terjaga.
Emosi aku juga sama, seolah semua perkara aku ambik ati. setiap perbuatan, kata2 yang sebenarnya xde apa2 menjadi 'apa-apa' pada fikirn aku, aku suka membuat andaian yang bukan-bukan dan fikirkan apa yang org pikirkan pasal aku.padahal..itu penting ke? selama ini aku pun wat derk je ngan semua tu??
bergaduh~itu mmg diakui.aku seolah nak bermusuh ngan semua org.dah la kepala aku ni penin tak hilang2, mood aku pulak org kacau..xpsal2 aku jadi moody..
kalau aku tak moody,org lain moody tak pasal2 kaitkan aku.apa kessss!!.. kawal r emosi tu.habis satu dunia nak heboh yang kau tu tgh nak marah la, tengah tension la.yang sakit ati nya, aku yang kau libatkan. then kau cakap aku ni jenis manusia yang xde perasaan, xde rasa tanggungjawab pada kawan dan apa2 tah ko melalut kat mana2 lagi apatah lagi kat status fb ko..kalau ko tak puas ati sangat.benci sangt tgk aku.ko bunuh je aku ni. biar ko rasa puas.
aku benci hidup dalam pergaduhan. aku mmg benci sangt2, baik aku mati dari hidup dgn sekeliling membenci sesama sendiri.arghhh..aku pulak yang jadi emosi.
~bila aku alami kesakitan ini, aku bayangkan org lain alami kesakitan.. sabarnya mereka..tk mcm aku, bersungut dan bersungut. aku tkut nk p klinik.sb aku tahu aku hanya sakit sebb tension kan kerja.hu3.tapi tak tahula..lau aku ada sakit lain.aku sendiri dah tak tahu apa kena ngan badan aku.
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment