ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Semalam meting lagi.. dan kami pelajar final diberi list tugasan2 yang wajib dibuat. Melihat pada senarai list.inilah tugasan paling banyak dari sem2 sebelumnya.biasalah sem akhir. Walaupun aku tak suka pada tekanan.tapi tekanan dah mengejar aku.. dan persoalannya, Bersediakah aku menerima tekanan.. yes.. i can do it.

Sukar untuk aku ucapkan.tapi, nak mengawal emosi dalaman yang ingin menginjak2 keluar sangat menakutkan. Aku takut aku terlepas kata2 yang melegakan aku dan menyakiti orang lain. Jangan biarkan aku menyesal atas perbuatan sendiri.. Ya ALLAH, permudahkanlah bagiku

then satu persoalan lagi ---> adakah kawan itu hanya suatu barangan yang harus dipakai? dan kalau rasa TIDAK PERLU. BELI la yang lain.tadaaa..mudahnya kan. (sgt2 menyampah dengan org mcm ni)

0 comments: