hari ini 26 september 2010, ahad bersamaan dengan 17 syawal rasanya.. ramai kawan2 ku dah berumah tangga.alhamdulillah, semakin ramai yang mendirikan masjid.
aku tak tahu kenapa..aku banyak berkhayal semenjak dua menjak ni. pameran utk degree show makin tiba.artwork masih byk perlu aku siapkan. ikhlas.. aku sebenarnya teringin nak kawin..hu3.gatal ek.haha.. xde la. cuma, aku bukan teringin nak kawin pun..cuma aku teringin nak anak..jadi lau nak anak kena la kawin kan.masalahnya..calon xde lagi.agaga..aku tgk bayi je aku akan terbayang aku ada anak. sgt menyentuh perasaan kalau melibatkan mak dan anak. ada satu perasaan halus yang cukup indah. aku sbg anak..dan kalau aku ada anak..aku akan jadi mak..susah nak ckp..tapi..
aku takut utk ada special. ala teman lelaki. sebenarnya xde la berminat sgt pasal lelaki yang special lam hidup apatah lagi lelaki itu utk benda2 blue.serius mmg aku tak berapa nak tertarik pada benda tu. aku cuma suka berkawan. pecaya tak?? sukati la tak pecaya pun. i also don't know y.
tapi raya hari tu... ada beberapa perkara buat aku terpikir pjg.. adalah..yang sgt meresap dalam jiwa aku..hurmm.. (i'm thinking)~~~??
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment