hari ni dah masuk 19 ramadhan bersamaan 1431 H. jatuh pada hari ahad 29 ogos. pejam celik sekejap je rasanya ramadhan ini. Aku pun tak lama lagi akan berpraktikum semester depan.ya..takut..itu sememangnya. Bercakap tentang sikap. Bukan mudah nak mengubah sikap. yup aku akuinya. kalau dulu ada org suka sngt bercakap hal orang..skrang tu benda tu jugak yang disukainy. kalau dulu ada org suka syak wasangka..sampai skarang pun tak hilang2. kalau dulu dah mmg suka jatuhkan org.skrng pun perkara yang sama dia suka buat. aku ni??entah...org lain la yang menilai.nak menilai diri sndiri ibarat angkat bakul sendiri la maknanya.takkan nak kutuk diri sendiri..haha..
Ramadhan ini, walaupun aku nak berfikiran positif..tapi negatif nya lagi byk timbul.Wahai ibu wahai ayah..mampukah aku?aku ingin membahagiakan kamu sama seperti dalam imaginasiku? dan wahai my aishiteruze.... kamu kah insan itu utk aku? atau ianya hanya ilusi..

0 comments:
Post a Comment