ramadhan pertama... pagi ni aku sahur jam 5..selesai..aku menyandar menunggu subuh. borak2 ngan kawn.kedengaran bunyi azan subuh sayup. hrmm..hari pertama puasa..solat ku, perbuatanku, ucapan ku, adakah akan aku mmpu menjaganya sepanjang ramadhan kali ini.insy-ALLAH..
lama aku berteleku di sejadah.apa patut aku buat?? kerja2 assignment ku masih lagi berteriak menunggu aku menyentuhnya. ada somthing dalam kepala aku yang aku rasa mcm tak leh nak kuat. sentiasa aku cuba buang.tapi aku tak berdaya.
aku teringatkan mak,ayah n adik beradiku. duniaku bersama mereka. mesti seronok bersahur. adik plak mesti terpejam rapat matanya masa sahur tadi. dan...aku terbang lagi, sampai bila aku harus bergantung mcm ni.aku pun tak tahu.
apa pun..Berpose la selagi mampu.yeah
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment