ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

hari ni..semalam..aku rasa mcm serba tak kena.ada sesuatu dalam diriku yang rasa mcm tak best.bak kata orang..tak sedap ati. aku dah ada di upsi bermula 27hb jun lagi. dan kehidupan aku di rumah sewaku beginila..sorang2. bila duk sorang tu.aku kembali terjaha pada ingtan yang aku tak dapat buang.aku rasa makin tk berguna..result jatuh.sekali dgn pngk lagi.itu la paling aku kecewa.semester ini..argh..aku tak tahulah aku akan jadi mcmna.aku makin cuai..aku makin cuai..cuai..cuai... oh tuhan
ni antara result aku selama hampir 4 tahun aku kat sini.. lau aku dah habis belaja,mungkin aku tak dapat nak lihat lagi portal unv aku.jadi biarlah aku tunjuk saja di sini..biar aku tatap sepuasnya dalam memotivasikanku.










0 comments: