hari ni sepatutnya aku ada di kampus untuk mesyuarat penting bagi degree show. 16hb jun mmg dah lama berlegar dalam kepala.dan bila tiba tarikhnya... aku masih disini..di kg.yela kan masih cuti. w/pun bgitu, aku xnak la jdi pasif y x tahu pape pasal meting ni.nnti aku jugak yang susah nak menyiapkan kerja.jadi kena la aku tnya org2 yang berkenaan.
huh..habis call aku terkedu..terkeluarla kata2 ku "BANYAKNYA KERJA.." dapat ke aku buat masa kat kg ni.lect nk tgk siap sebelum buka semesater.mana aku nak cari kompany ni nak wat research?? dan lagi2 kerja yang pjg dibacakan di teliga aku skrg ni.
tidakkkkkkkkkkkkk..masak aku dengan homework ni. mencair dan tengelam dalam kerja baru semester 7. i'm melting...
kacip otak mcm nih..huhuu..
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment