ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

tarikh 21hb.result exam tuk semester 6 tlh kuar. dup dap 2x.. aku rasa sgt tk sdp ati. erm.. dan..tgn ku pantas click keyboard laptop.id kemudian password ku masukkan...ya ALLAH tolong, jgn ada fail.. dan pap..terserlah resultku. aku perhati butir2 angka di skrin. hurm... "jatuh teruk", tu je mampu aku ckp. aku tatap subjek2 result lama. yep..aku akui..aku frust. bukan sb mengharap result naik.yang tu sikit aku tak harap.cuma..kalau jatuh jgn jatuh byk.aku tahu karenah semua lect sem 6 sgt cerewet. tapi apa yang ku hrp tak kesampaian..jatuh byk.

tidak gembira..yep itu mmg la. p aku bersyukur xde yang fail.yeah..aku agak bimbg. alhamdulillah. tapi..walau aku nak naikkan semangat aku depan diri aku, dpn keluarga, dpn kwn2..aku sendiri dah tak gembira. aishh.. knp la makin ngek aku ni. sifat malas tu kena buang... biar jadi rajin sem depan.

0 comments: