jam 2.03 pagi bertarikh 4 may 2010. Exam ku tlh tamat utk semester ini. asemen belum tamat lagi.menanti detik2 buat dan siap. baru je selesai beborak pjg dgn kwn lama. senyum sorg. puas. lama dah tak mengaktifkan diri berbicara ttg hidup.
cerminan? aku dan bayang ku.. juga ibarat cerminan. aku tak mampu lari dari bayng2 sendiri. tgk cermin..aku akan menatap lama. aku yang terlalu byk kelemahan, aku dan org dihadapan ku dihdapan cermin adalah org sama. dan aku sbg pembawa bayang lah yang mencorak bentuk bygku. byk benda perlu aku control badan, minda dan emosi ini. yeah..aku akan berusaha.
cerminan? aku dan bayang ku.. juga ibarat cerminan. aku tak mampu lari dari bayng2 sendiri. tgk cermin..aku akan menatap lama. aku yang terlalu byk kelemahan, aku dan org dihadapan ku dihdapan cermin adalah org sama. dan aku sbg pembawa bayang lah yang mencorak bentuk bygku. byk benda perlu aku control badan, minda dan emosi ini. yeah..aku akan berusaha.

0 comments:
Post a Comment