pada 5hb malam ku akhirnya pulang ke kg dan sampai pada pagi 6hb 5 pada jam 6.00 pagi.. fuhh. saat ku jejak kaki ke kg halaman..waaa...rindu sgt. rumah masih seperti dahulu. hihii..ye la baru 4 bulan pergi dah rasa rindu. balik je..aku dapat hadiah dari akak ku yang disayangi.. yea..dapat adiah MP330. shukee sgt!. kakak mmg the best.terima kasih kakak. dan aku akan terus disini selama 2 bulan. duduk membesarkan badan semasa cuti semester ku ini.ye la tak buat apa2.harap2 la ku dapat kuruskan badan yang semakin menaik ini.adess..dulu aku tak de la rungsing mcm ni.tapi.. sekarang masalah ni merungsingkan aku.ye la..baju banyak dah tak muat.adooo..

inilah hadiah utk ku..hehehe..shuke2.thanks akak..

0 comments:
Post a Comment