ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

even Degree show makin dekat. artwork pun perlula segera disiapkan dan diprint. koiyakk juga semester ni nak pakai duit. tapi tu la.aku mungkin tak terasa kot sb aku ada kpm.tapi kawn2.. ermm.. xpela.dah sem akhir. sem dapan dah xde kat u ni.sedih...

dissbkan kepala aku ni dulu pernah migrain.aku takut utk alaminya lagi.aku cuba utk tidak hidup dgn pikirkan terlalu byk masalah+kerja+ tekanan.. jadi, aku suka utk ingtkan diri aku..aku akan berusaha sebaik mungkin.aku mungkin dah kurang tahap motivasi.tapi aku akan berusaha sb aku ingt..susahnya aku nak masuk u ni.hanya keluarga yang mengetahuinya..

mak..ayah..abg..kak..aku yakin kluargaku mesti tak nak aku give up.aku akan berusaha demi kamu semua.yupp

0 comments: