rindunyerrr blog ni.. dah lama dah aku tak berkesempatan membukanya.pertama, ketiadaan internet dan kedua... mmg la ketiadaan internet. sedar tak sedar dah 2010. tinggal setahun setengah lagi sebelum aku melangkah ke alam yang lebih complicated bersama manusia2. jika dicongak.. hanya tinggal setahun aku berada di sini. di universiti yang menjadi tempat pengajianku.
sekarang semester kali ini.aku tinggal di rumah baru.bersama roomate dan housemate baru. Agak sukar nak membiasakan diri.sebb yang utama.. serumah dengan orang2 yang aku tak rapat dan kedua... aku mmg mcm ni.secara automatiknya..aku akn jadi kekok tanpa sebab yang logik. alhamdulillah... setakat ini masih tiada masalah berbangkit apa2.
ok.tahun 2010.. aku ada azam ke ek tahun ni.erm.. entah. aku cuma harap.. aku dapat memperbaiki kelemahan aku serta cuba untuk sentiasa memotivasi diri. Setiap kali aku fikir perbuatan aku pada orang..dan perbuatan orang pada aku..aku akan sedikit tension.tapi aku cuba berusaha menerima kelemahan orang lain seperti mana orang lain menerima kelemahanku yang aku sendiri tak tahu penerimaannya mcmna.
Apa pun.manusia tak sempurna. Ligat mana otak kita bercakap mengenai orang...tanpa sedar.. kita bercakap mengenai diri kita. itulah hakikatnya.
Every morning i wake up and i fail.
and i look around, and everybody seem to be pulling it off
but somehow i can't .
no matter how hard i try
somehow....i'll never be enough.
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment