ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Ahad.. 24 Januari 2010.jam 8.43 minit pagi. Seharusnya hari ni aku perlu menyiapkan 3 proposal untuk dihantar esok. Tapi terus terangnya disini..aku mmg tak buat apa2 lagi. Aku pun tak tahu apa yang tak kena ngan aku ni.tapi aku terlalu banyak tido. Perasaan malas tu usah ckp la perghh melebihi rajin. Hari ni cuma aku di bilik ini.yup..sedikit selesa dapat conquer ruang bilik ini.hehe.. mungkinkan aku dapat menyiapkan prosposal hari ni. Insya-ALLAH.

semalam aku kuar pasar malam sorang.then ada kwn2 tegur..sorang je ke? aku diam dan senyum.dan dalam hati..yup..sorang..salah ke jalan sorang ek? huhuu.. sebenarnya.. tahun 2010 aku ada terpikir..perlu ke aku jadi lebih rapat ngan orang yang bernama kawan? sebab..ye la cuma tinggal setahun lagi aku di sini. perlu ke aku menjadi rapat kerana mungkin tidak bertemu lagi dengan mereka. atau aku perlu menjauhkan diri..membuat persediaan awal melepaskan kwn2. kerana aku bimbang aku menjadi sgt rindu pada kenangan waktu belajar.

aku mcm xde keje memikirkan semua tu kan. tapi itulah yang berlaku masa aku di sekolah. Aku asyik tersenyum dan ketawa sendiri memikirkan waktu2 sekolah. ya..aku akui aku rindui zaman sekolah kerana ada nya orang yang di panggil kawan. dan disini..situasinya juga sama.

kenangan itu memang manis..tapi kenangan juga membuatkan aku menangis.

0 comments: