ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Mengeletar rasanya lutut ku.bukan setakat lutut.malah seluruh tubuhku hari ni.dalam sejarah aku bertemu lagi dengan "beliau" penemudugaku. mmg akan aku ingati dia sampai bila2. dan hari ini aku bertemu utk subjek nya yang aku ambil...nah..mmg fobia ku dgnnya masih juga belum hilang walaupun aku dah semester 6. Aku kelu,bisu dan automatik rasa sejuk sgt2. apa yang aku nak ckp semuanya dah jadi tak betul.apa yang aku selama ini boleh juga la buat dah jadi mcm tak leh buat. tapi terpaksa buat. mmg aku tak tahu apa kena dengan fungsi badanku ini.lain dari yang diarah minda.. semua orang memerhatikanku..haaa apa lagi mata ni plak nak kuar je air2 jenih membuatkan aku lagi makin kabur dan tak mampu bersuara. nada suara ku pun dah terpengaruh dengan gerak getar tubuhku..oh tuhan..kuatkan aku untuk hari ini dan hari akan2 datang. jangan biarkan "dia" menjadi satu trauma yang ketara. Ketika ni..aku cuma teringatkan mak..ayah. mata ku dah berlinang...

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

mum,dad... really need you

0 comments: