ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Sekarang waktu cuti pertengahan semester bagi Upc. dan aku masih risau..risau tentang asignment yang makin berlambakan.tapi..tu leh settel.xde hal.insYaALLAH. risau lagi.. aku risau tentang diri aku..ya banyak yang aku risau.tapi tu lah.risau saja tak guna.aku pun tak ambil tindakan yang dapat mengurang kan kerisauan aku.lantaklah..Aku balik ke kg dan aku lihat mak masih lagi tk sembuh.aku naik risau.lama mana lagi mak akan sakit mcm tu..moga2 mak cepat sembuh.Semalam..aku dapat satu hadiah dari abang tercinta.terima kasih abang.katanya,itu untuk hadiah hari jadi.dia bimbang dia lupa.jadi terus dia bagi semalam. Abang2 mmg tersangat baik pada ku dan juga pada ahli keluarga yang lain.abang tak kisah bersusah asalkan aku tak susah. abang sanggup berhabis duit demi adik2. kadang aku serba salah...teruknya sikap aku sebagai adik yang selalu memberontak..dan lagi menyusahkan mak,ayah,abang dan kakak. dah besar panjang mcm ni pon masih lagi tak mampu berdikari.nak bergantung jugak dengan keluarga.Aku bersyukur sangat...aku dilahirkan dalam keluarga ini dan sebenarnya...dan ingin aku ucapkan dan memang perlu aku ucapkan TERIMA KASIH pada keluargaku.Syang kamu semua.

0 comments: