ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

hari dah 11 ogos.ermm..hari jadi kwnku.2 orang kawan yang ku kenali miliki hari lahir yang sama.Selamat Hari Lahir kawan. dan hari lahirku pula telah berlalu.namun aku gembira..menyambutnya di rumah.walaupun tiada pun majlis.aku mmg tak kisah.janji aku ada dgn keluargaku.best2.aku balik semula ke upc pada pagi isnin.waaa... tak seronoknya. bila la nak balik lagi ni..lambat tul raya. dan akhirnya..aku mmg balik semula ke upc.selagi tempoh ku belaja belum habis.selama itula aku di upc.dan aku harap selama aku di upc,banyak yang aku dapat pelajari dan ingati. dan mendapat kawan2 juga di sini.huh..windu kg lgi la..huwaaa.dan aku paling rindu Mak..N aYAH.juga ADik, Kak,aBg..senang citer rindu semua...rindu uMah,katil, Pantai..

0 comments: