ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

keje byk sgt.summit minggu depan.. naik gila aku melihat kerja2 yang berlambakan. aku bosan menaip butir2 assignment. boring..beberapa kali aku berhenti kerana kekeringan idea.dan masa yang sikit itu aku luangkan dgn menulis blog.sempat lagi :) . banyak ganguan aku dalam membuat assigment.pengaruh internet ni satu hal juga. dengan keadaan otak aku yang tak mahu berkerjasama memerah idea. di samping byk tambahan ganguan yang cuba menghilangkan fokusku. masalah dalaman aku masih jugak tak selesai2. perlukah aku memaafkanya.setelah hati aku disakiti dengan begitu teruk. operate pon tak kan jadi mcm dulu lagi. biar je la. ada aku kisah hal dia?? ada aku busy body kehidupan dia?? kenapa nak masuk campur urusan dan kehidupan ku. ada aku buat jahat ngan kamu hah! hingga kan kamu dengki dengan kehidupanku. aku dengan cara ku. gila kamu ni.. tak pernah aku jumpa orang yang mcm kamu,pertama kali dalam hidupku. kehidupan mu dah sempurna, kamu punyai segala-galanya.tak cukupkah bagi kamu?? jgn masuk campur kehidupanku. aku cuma mahu hidup disini dgn aman.aku mahu capai matlamat aku.. aku nak bahagia kan mak ayah aku. aku nak diorang hidup senang dan gembira. diorang la kekuatan dan inspirasi ku untuk ku terus belajar dan hidup dengan baik. berhentilah jadi "GILA" ..
Manusia tak pernah selesa dengan kehidupannya. bersyukurla dengan apa yang ada

0 comments: