Segala masalah serabut assignment kembali reda setelah byk assignmnet telah di summit minggu ni. mmg rasa sedikit lega namun tak semuanya bernasib baik. Assignment major sedikit merungsingkan bila semakan pertama lecturer masih lagi tidak ok. insyaALLAH boleh diperbaiki lagi. bukan senang dalam mendesign kerja. lebih-lebih lagi lau bukan satu yang perlu di design kan. semua setakat ni adalah sebanyak 46 design. kekangan idea serta masa sentiasa cemburu akan hasil itu. Menyiapkan 6 design setakat ni sudah memenatkan apatah lagi kesemuanya design ditolak oleh lecturer kerana masih byk kekurangan dan perlu diperbaiki. Tambahan kerja pula diberikan sebagai latihan untuk menguji kekuatan mindaku. Membangkang pon tidak berguna kerana ianya hanya la sia-sia. Kepala semakin serabut dan kusut dengan pelbagai dugaan luaran pula yang menggangu. ahh.usah hiraukan.kerja lebih penting dari segalanya. dan masalah serabut itu perlu ku setellkan. moga aku kuat dan berjaya melakukannya.

0 comments:
Post a Comment