ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Ahad, jam 3.26 pagi. Pagi yang sunyi dan tenteram..masa utk rehatkan otak dari segala kekacauan yang menganggu jiwaku. kerja datang tak berhenti.htr satu dapat lagi satu kerja lain. mmg begini la rutin pelajar. bergelumang dengan assignment. bahagianya..hehe. buat kerja dengan ikhlas dan bukan kerana paksaan. Hari ini, aku perhatikan gelagat manusia yang bermacam. samaada jujur atau hipokrit.. aku pula entahla. jahat kot. :) .beberapa hari lagi aku akan pulang ke kg dan kerja juga perlu aku "pulangkan" pada lect ku.jadi aku kena buat dengan bersemangat dan bersungguh2. barulah aku dapat pulang dengan aman. aku capai tuala dan mandi.aku inginkan ketenangan.air yang sejuk membasahiku mampu meredakan fikiranku. jiwa ku kacau.... kerana..aku sentiasa dan selalu memikirkan sesuatu yang sentiasa mengangguku dan ingtan itu menyakiti hatiku. kenapa malam ini ingtan itu kembali menganggu. bosan..bosan dengan semua ni.pergi jauh.pergi jauh.. jgn ingt lagi!!. pergiiiiiii..
dan aku tetap menjadi aku.. jahatnya aku..Moga ALLAH mengampuniku.dan ku mohon pada "mereka" y terlibat.maafkan aku. maafkan aku.. dan maafkan aku atas segala perbuatanku. aku tidak sedar..kelakuanku, kata-kata ku menyakitimu.
aku insan biasa

0 comments: