bingung..bingung dan bingung.aku terus buntu.apa semua lakonan ni?? kenapa? kenapa? dan kenapa??. kita berlakonkah sebenarnya? manusia mmg pelik..xde angin.xde ribut.manusia berubah.tak logik.tak logik.mesti ada sebab perkara ni terjadi. dan aku terus bingung. Masalah ku bermain dengan emosi dalaman yang berkecamuk. aku kah yang perasaan atau semua orang sengaja buat2 tak perasan. Dilema dalam kwn begini rupanya, takut untuk berterus terang hal yang sebenarnya.apa yang menyebabkan masalah kekok yang tak pernah terjadi ini terjadi?? seperti lagu exist..alasanmu..ermm " berpaling muka ada saja yang tidak kena".dan mmg aku tahu.ada sesuatu yang tak kena yang menyebbkan masalah ni.tapi apa?? dan aku terus bingung. Berapa lama perlu aku tunggu sehingga kebingungan ni hilang. Aku akui.. aku dah makin melampau dalam byk perkara. aku tak sedar. aku seolah dikuasai perasaan memberontak yang tinggi. memberontak dalam byk perkara. aku tak selesa..lalu aku terus ucapkan tnpa aku fikirkan orang lain.aku tahu.tapi aku dh buat.aku tak leh undur balik. kerana aku tahu..aku lah orang yang jahat lagi dibenci.......
menangis..menangis ...dan menangis.. plz dont cry
coz i will hate myself in the end

0 comments:
Post a Comment