ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Hari ni..dah 20 ogos 2009.dan hari ni.seorang insan yang lemah ku rasa akan dilahirkan mengikut perkiraan waktu nya. moga kelahiran itu lebih memberi sinar bahagia buat ibu bapanya. Tahniah ku ucapkan.rezeki Allah yang sangat mulia untuk dijaga dan dipelihara. Anak?? aku juga sebagai seorang anak pada mak dan ayahku...aku bertanggungjawab terhadap mereka.kerana mereka.aku dapat hidup dan menikmati hidup dgn baik. Kepala ku sakit lagi..berdenyut2.aku ke bilik air.hanya tempat itu dapat aku pulaukan diri aku dengan orang lain.sakit lagi.sakittt.. mata ku mula berlinangan akibat kesakitan. tegangan urat2 otakku seolah2 memaksa ku mencari sesuatu untuk menghentikannya.ya..minyak angin..itula ubat ku. aku tak telan lagi penadol kerana nasihat seorang kwn. fuh!! mungkin aku terlalu bnyak berfikir. Apa pun.ramadhan semakin hampir..tinggal beberapa hari untuk waktu itu. aku senyum sendiri.alangkah bestnya dapat puasa di rumah.hihii..p aku tak nak cuti lagi.masih byk kerje2 menantiku di sini yang perlu aku bereskan.

0 comments: