aku rindui blog ku. tiap kali aku buka internet.pasti aku akan melawati blog ni. kerana apa..kerana sekrang bagiku hanya blog ini yang menjadi perantara antara aku dan masalahku dan rasa gundahku. hari ini... 31hb 10. masih ada beberapa hari sebelum exam bermula.dan assignment masih lagi tidak kehabisan. hari ini assesment cad, hari ni segalanya seolah blur bagiku.aku byk tido.dan aku juga byk bermimpi.mungkin kerana aku tersangat penat kerana menyiapkan kerja2 ku. entahla.keadaan terasa begitu asing.. study entah kemana. aku juga buat julung kalinya berada di sini..aku meminjam duit. Desakan duit bagiku sgt ketara pada semester ini. aku tak tahu sama ada aku boleh bertahan untuk minggu2 sebelum aku pulang ke kg. duit dalam beg cuma ada rm4.dan bank cuma rm16. mmg aku tak tahu lagi dah nak hidup mcmna. aptah lagi duit tuk bli barangan assignment nnti. terdesak..ya terdesak sgt..dah dua hari aku tak menjamah nasi. ya aku akui..aku tersangat lapar. tapi semuanya duit. sekali makan sahaja dah rm5 lebih sekali makan. disesbbkan semuanya layan diri..seberapa sedikit pun aku ambil tetap bercas rm 4 ke atas. inilah student... kurang tido,byk kerja dan kurang duit. saat aku menaip ni.perutku berbunyi lagi..dan tangan ku mengeletar. mungkin tak makan dan kurang tido.aku merasakan badanku sgt lemah dan tiada tenaga. sabar perut. bertahan utk beberapa minggu lagi di sini..dan aku perlu tido utk melupakan kelaparan ini.

0 comments:
Post a Comment