alhamdulillah..examku telah habis semester ini.mmg mencabar semester ini menempuh ke akhirnya.. aku hilang mood study yang tersangat2..dan juga soalan exam pun..mmg menguji minda.tapi aku bersyukur aku dapat menghabiskannya dengan baik.. aku perlu berkemas,,tuk beripindah umah semester ini..masih byk baju yang belum dibasuh.hujan pula turun tak mengira waktu.
aku suka untuk mengenang kembali apa yang berlaku.mmg setiap kali begitu..hrm... kenangan di rumah ini juga banyak. mengenali sesorang manusia yang sebenarnya bermula apabila kita duduk bersamanya untuk satu jangka waktu tertentu. cepat atau lambat kita mengetahuinya adalah bergantung pada keadaan. dan aku secara atomatiknya akan teringat semua kenangan silam.aku kembali teringat kata2 seorang teman.. "kita sebagai anak perempuan terlalu byk dosa yang perlu mak ayah tanggung selagi belum berkahwin." inilah dosa anak perempuan..dosa sahabat.dosa pada diri sendiri.. selama kita hidup. akan ada dosa yang akan kita tambah sampailah kita mati.

0 comments:
Post a Comment