"power of words" . ya..mmg diakui.Patah kata itu sangat berkuasa.sangat mempengaruhi segala tingkahlaku kita.sangat2 mempengaruhi kehidupan manusia. Banyak kata2 wujud dalam dunia ni.dan kita berkomunikasi antara satu sama lain kerana komunikasi kata yang diakui berkesan diseluruh dunia. Namun tidak semua kata2 memberi keadaan yang positif. dan sangat susah dalam menghadapi kata-kata yang sememangya negatif. Itulah power of words.. ia sangat menyakitkan.kerana sifat dengki, iri hati dan niat yang busuk.orang lain menerima kesan yang sangat teruk.sehingga..boleh mencapai taraf rendah diri yang sangat nyata dan ketakutan pada kehidupan nya. dan aku..mengalaminya, ini bukan kes buli.tapi kata2 yang tersembunyi. yang sebenarnya sudah diketahui dan bersepakat utk menjatuhkan aku dengan begitu kejam dan menyakitkan. semata2 mahu melihat aku tersungkur lemah, kehilangan dan putus harapan. maruahku dipijak seolah tiada harga di mata orang2 sekeliling. inilah bakal2 pen____ yang akan wujud dimuka bumi ini. Pikirla apa akan jadi pada org2 di bawahnya pula. hanya yang kuat berkuasa dan yang lemah terus layu dan mati. Akibat kerana sudah tiada kekuatan yang wujud dalam insan yang dianiaya.biarla aku hanya aku.kenapa perlu mengangguku..kenapa??

0 comments:
Post a Comment