baru je beberapa hari aku pulang ke negeri tercintaku.. TERENGGANU. setelah 4 bulan berada di selangor bagi tujuan praktikum. pulang meninggalkan segala kenangan di sabak bernam itu. Pulang pada 21 May 2011.. menuju ke putrajaya melawat seorang keluarga baru yang comel secomel namanya irfan zakwan. ok, berbalik kepada episod perpisahan dengan guru-guru2 starp dan pelajar-pelajar nya. pada hari guru telah diadakan jamuan perpisahan dan penerimaan sijil tamatnya berpraktikum. tamat disitu, pada 20 May ini, aku merayau sepuasnya keliling sekolah. saja2 mengambil udara sekolah yang akan ditinggalkan. pelajar2 nya pula aku xleh kacau kerana peperiksaan. jadi faham2 la keadaan sekolah..sangat sunyi.satu kali, aku keluar ingin ke kantin, nasib baik keluar waktu pelajarku rehat. terserempak dgn mereka.apa lagi..bergambar beberapa keping sebagai kenangan. sempat juga aku kasi satu cenderamata buatan sendiri kepada semua pelajar ku.. bookmark.
so, apalagi ye.hah, hadiah masa hari guru banyak jugak aku dapat..terima kasih banyak2. tak sangka dapat jugak aku hadiah hari guru walaupun baru beberapa bulan aku mengajar.. tq sangat2. menangis2 aku dalam bilik guru..terharu beb..ada student bagi aku hadiah. aku tak kisah tak dapat hadiah pun. sb aku pun tak pernah nak bagi hadiah kat cg. jadi fair la kan.dan aku tak kisah..tapi org dah bagi..aku gila sedih.terharu dgn keikhlasan tu.

lastly, aku harap.. semua ni xde la sia2. aku mengajar utk daptkan pengalaman. dan aku harap aku hargai pengalaman ni sebaik2nya andai aku dapat kerja kelak.insyaALLAH.

lastly, aku harap.. semua ni xde la sia2. aku mengajar utk daptkan pengalaman. dan aku harap aku hargai pengalaman ni sebaik2nya andai aku dapat kerja kelak.insyaALLAH.
baru beberapa hari aku tinggalkan sekolah..aku dah rindu gila kat student2 aku..adoyaii..kacau jiwa btul la. sekarang kat kg, aku menunggu borang posting utk diisi, menunggu masa utk konvo, menunggu bila la lesen aku nak siap.haha.. itu xleh tunggu..itu kena pergi buat..

0 comments:
Post a Comment