ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

hurm.. lagi 2 minggu aku disini. di STARP sabak bernam. maka, selepas pada itu semua nya berakhir. 6 kelas aku mengajar.hampir kebanyakkan daripadanya aku mengenali nama2 mereka. mereka ibarat adik2 aku. wajah senyum, sedih, marah, suka, begang, dan mmg tak ketinggalan nakal nya mmg xleh nak tahan. buat cikgu tersenyum bila mengingatkan kembali..

gembira kah aku??
atau
sedihkah aku ??

dua2 perasaan ni bercampur baur. aku semakin menyayangi mereka.. sungguh!!
apa pun.. bertemu dah berpisah.

aku semakin ke penghujung praktikal. maka tamat lah aku sebagai pelajar Universiti. kenangan tetap menjadi satu kepingan ingatan di hati ini.. selamatt tinggal kawan2 seperjuangan universiti. moga kita bertemu lagi, selamat tinggal pelajar2 ku yang cantik2 dan kacak2..hehee.. ok la.arioss

0 comments: