hari ni pergi test moto, then aku nak ambik la balik borang aku tu.lama aku tercegat depan kaunter..kakak2 dalam kaunter tu wat derk je.. INVISIBLE ke aku ni? kadang naik geram aku.xlayan customer, leh menybbkan marah.
tapi, bila aku fikir istilah invisible tu, aku teringat kembali zaman aku sekolah2 dulu. aku mmg invisible di mata orang. bila aku diperlukan baru la aku EXIST. huh ('-_-)
mungkinkah aku juga invisible di mata masyarat? dan mgkin sb tu aku masih lum dpt calon..haha
beberapa hari ni, mak asyik ckp. kalau aku dah dapat keja,nnti leh la aku kawin. besarnya harapan mak.aku sengih dan senyum.mak..mak..alangkan mudahnya lau mencari calon ni mcm mcari ikan di pasar. sdgkan aku wujud di dunia luar ni dah mcm invisible..inikah plak org leh tahu kewujudan aku.
xde la.cuma, aku ni dah dari dulu tak pernah nak rapat dgn lelaki selain abg2 aku, inikah plak nak mencari satu hubungan istimewa bersama insan LELAKI. kawan2 perempuan pun aku pun tak ramai mana.mgkin inilah aku..tak pandai nak menghargai apa yang ada. mf
kadang2, aku nak jadi invisible yang betul2. org tak nampak terus aku.biar aku hidup dalam dunia aku. tak ada umpat cela,caci.. tapi aku dah pun WUJUD di bumi tuhan ini.aku tak dapat nak elakkan apa jua perkara yang mencari aku.
dan bila aku tgk citer pelik2 ni.cthnya keupayaan membaca fikiran org. aku teringin nak ada keupayaan tu. biar aku tahu, apa orang anggap aku jujurnya. xde untk menjaga hati semata2
aku tak pernh nak mengharap lebih2 dalam hidup. sb aku kena sedar diri. aku cuma nak buat yang terbaik yang mampu aku wat dalam hidup ni. sekurangnya, aku dah rasa lega. moga ALLAH mendengar bicaraku ini
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment