ke penghujung bulan januari 2011 ni semakin mendebarkan jantungku. hampir setiap malam, bila aku terpikirkan sekolah, jantungku akan berdetup-detak sampai aku boleh lelah nak bernafas. yess..itu mmg kenyataan. kadang2 sampai jam 3 pagi aku masih tak boleh tido.
setiap perkara yang mana menguji keyakinan ku berhadapan dengan orang yang di anggap "GAH' di mata aku, aku akan rasa menggeletar seluruh badan. inikah hanya berfikir sahaja..gerun..
Ya ALLAH.. permudahkanlah bagi aku.
bukakanlah hati mereka2 agar aku tidak menjadi kesusahan padanya
kuatkanlah aku hadapi apa jua yang aku lakukan.
dan Ya ALLAH
moga kami, bakal2 guru praktikum dapat menjadi guru yang berkesan, terbaik, gigih, cemerlang dan apa jua kepujian yang ENGKAU ingin berikan.Jauhkanlah segala kesukaran dan kesusahan yang tidak mampu kami tanggung.. amin ya rabbal alamin.
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment