ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

Pejam celik 2x .. dah nak raya cina. cptnya masa berlalu. Aku duk umah je hari ni. aku borak2 ngan kawan ni. tetiba,tersentuh topik couple. then, enth apa yang bermain di fikiran kawan aku ni. duk tnya aku.. mcm ni..."kamo tak rasa jelouse ke tgk kawan lain ada pasangan siap nak tunang n khwin".. aku senyap sekejap. Mcamna ye aku nak jawap soalan ni. Then aku ckp la. buat apa ku nak jelouse.. aku tumpang gembira la. Tapi kan.. aku tak tahu..bila soalan tu kuar je dari mulut kwn aku ni. Aku mcm rasa lain... ermm..perlu ke aku jelouse ek?? sb aku masih lum ada pasangan gitu?

Aku byk melawat rakan2 lama di fb sama ada skwn sek rendah, menengah, form 6 mahupun rakan seuniversiti. Aku mcm rasa sedikit.. jauh.. aku tak tahu kenapa. Aku terlalu daif..dan aku tak pandai..cuma itu aku mmpu aku ckp walaupun ada beberapa perasaan abstrak sedang melanda jiwaku dan fikiranku.

Oh tuhan...

0 comments: