ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

kemana lagi perlu aku lari menghilangkan rasa gundah d hati.kemana2?..sejak wujudnya blog ini disini.. aku lari ke alam maya yang aku sendiri tak pasti betul atau tak destinasinya. kesilapannya..sb ianya telah diketahui org.

aku di kampung waktu ini.belek2 kebun n belek komen fb serta cek email. dalam fb ramai org suka komen gambar.dan aku??..tiada minat itu.komen setakat cukup syarat jer. aku klik org ni dan org itu just mahu tgk gambar shja. ada beberapa gambar buat aku terdiam menahan gelora sedih. foto mmg indah. byk kenangan tersimpan pada gambar. dan menjadi lebih sedih..bila orang dalam gambar tidak seperti waktu ketika dulu.. semuanya berubah.semuanya.

dan yang sedih nya.berubah tika saat berpisah makin tiba. sgt sedih. tolong jgn berubah. sb kemungkinan utk jumpa kembali selepas berpisah..mungkin adalah tipis.. dan mmg xde peluang. aku..rasa sedih :(

salah ke aku seorang yang low profile? sedangkan kamu..berusaha menonjolkan diri

0 comments: