ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan


Isnin..7 Disember 2009. jam 12.22 minit pagi. mata ku masih belum mahu lelap.biasanya.. cuti begini aku tidur awal. herm... hanya lampu bilik ku yang menunggu utk dipadam suisnya. semalam aku bermimpi lagi.hermm kenapa mimpi ku melibatkan orang2 yang aku tak jangka. mmg bukan mimpi yang sama.tapi..pasti melibatkan individu2 yang "tertentu" yang berbeza. huh..mainan tidur mmg aneh. ermm..dan krisis itu..masih lagi begitu. tak tahu penyelesaianya.semuanya melibatkan ego.


aku...inginkan zero mind. biar hilang semuanya yang menganggu fikiranku. byk benda akhir2 ini membuatkan aku sentiasa terpinga2, tersentak,dan terfikir sendiri.mcm2 hal.

0 comments: