mimpi.. ya.mimpi.aku mimpi kawan2. khusus.kawan2 di u. aku..bergerak..jauh dan jauh.. ada cerita dalam mimpi yang mana..buat aku menangis dalam lena dan jaga
mungkin sb dah sem akhir.. aku akan berpisah dgn mereka.kawan2 u yang aku syg. dan mungkin xkan berjumpa lagi.
kita jumpa dan berpisah..LUMRAH.
lepas ni.kita akan berpraktikum.konvo.posting...or mungkin ada yang da kawin.ada anak.lepas tu akan pikir pasl kerja.kawn baru di tempat kerja.dan tanggungjwb pada keluarga.
sedar tak sedar..kita semakin lupa kawan2.mungkib bukan kawn sekampung or satu sekolah sb dah pasti kawan2 tu mmg dekat dah dengn kita.bila2 reunion pun kita leh g.tapi kawan satu U?? yang datangnya dari pelbagai negeri.. mungkin kita takkan jumpa mereka lagi.kalau jumpa.mungkin satu atau dua,pecaya?..ya kena pecaya
dan istilah KAWAN LAMA mungkin hanya kenangan yang biasa..gelak duka bersama2 ketika muda.dan pasti..ramai yang lost contact. kalau ada contact pun..kita mungkin tak berbual seperti dulu lagi.satu msg satu kali.dan jurangnya apabila..kita sengaja mengelakkan diri..dan berakhir la istilah tu dari dalam kamus hidup kita
mungkin aku.mungkin juga KAWAN kita yang akan jadi mcm tu. sebanyak mana kita berusaha..xnak lost contact.tapi lau xde connection dua-dua dah kita sbg kawan..Bagi aku BAIK TAK PAYAH. anggp je kita kawan sekejp.xde forever.. itu la yang paling baik.biarla kita jaga keluarga yang kekal dgn kita...FAMILY..
aku serik.. bukan serik apa..serik la nak mengharap.sedangkan aku sendiri pun lupa kawan2 aku.jahat nya aku ni..dush2
apa pun. buat kawan2 aku.terima kasih sb sudi berkawan dgn aku. tanpa korang.mesti sunyi sepi hidup aku. aku sayang korang..
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment