10 march 2010.jam 8.19 pagi. dan jatuh pada hari Rabu. Masa berlalu bergitu cepat. dalam kita tidak menunggu waktu..waktu seolah bergerak sgt pantas. dah tak lama dah..itulah ungkapan ku ketika melihat kalendar pagi ini. Tempoh disini akan berakhir juga.byk kenangan tersimpan kemas. dan mujur kwn ku yang sorang ini tidak lah berubah byk spt jangkaanku. mujur dia masih mengingati diri ini. cuma dia seolah inginkan kehidupan baru yang lebih membahagiakan dia. :) agak lama aku tidak menulis..bukan tiada waktu.cuma aku buntu. semester ini pandangan orang terhadapku agak berbeza.yea.. aku semakin malas..malas g kelas, malas nak wat assignment.kalau boleh aku nak tido je dan jgn bangun2 lagi.erkk..huh.. apa la nak jadi ngan aku ni. aku xde semangat. hilang segala motivasi aku selama ni. kenapa? kenapa? entahla.. makin aku byk bergaul dgn orng, makin aku rasa sgt rendah diri.. aku..aku... kadang ingin mati. bolehkah aku bercakap mcm ni? mmg aku ni dah tak betul. lupakan apa yang aku cakapkan.aku melalut dan berfikir bukan2. kena tumbuk dulu aku ni.dush3.biar aku sedar dari mimpi..

0 comments:
Post a Comment