ZERO MIND

Bila kita mula rasa rungsing.. penyelesaiannya..kosongkan minda serta tenangkan diri dan buat keputusan

sehari sebelum krismas 2010, result untuk semester 7 telah kuar. itu pun diberitahu oleh seorg rakan. berdebar..itu semestinya la.

takut >
-bimbg berulang kejadian sama seperti result sebelumnya.
-bimbg pointer PNGS semakin jatuh..apatah lagi nak dibayangkan dengan PNGK nya pula.
-bimbg apa akan jadi pada wang biasiswa sem akan datang lau aku tak naikkan pointer

dan hakikatnya.perlawanan AKU dengan IQ aku sendiri. boleh ke aku cabar diri aku untuk bersaing.

harap2 result kawan2 membanggakan.insyaALLAH.dan harap aku pun sama.peperiksaan terakhir aku di Upsi sebagai pelajar sarjana muda tahun akhir di sini

dan..clik2.dengan jantung berdebar2








dan..keputusan result di depan mata
lama aku tatap.

alhamdulillah.

0 comments: