penat.baru selesai menyiapkan asignment. dan sekarang waktu cuti study, org lain study, tapi aku, byk lagi assignment yang perlu aku siapkan.tambahan assignment selalu berlaku saat2 ini. aku seolah tiada cuti study. apa2 pun.aku akan berusaha. aku kusut.sebb, aku masih buntu.mana aku mahu cari pelakon utk shooting utk projekku ini.berat2
Pergi
6 years ago

0 comments:
Post a Comment